Pages

July 5, 2014

New Oven & Microwave!!!!

うぉ~、新しいレンジとオーブン買ってもらった~~~~っ!
すげ~豪華~~~~っ。リッチな人になった気分~~~~っ。(普通に中流ブランドだけど今までがボロすぎたのね)
うちのレンジ、もうプラスチックが完全に疲労していてドア前面のガラスを支えていた縁がパキパキ剥げ落ち、おかげで危険なのでガラスははずさなくちゃいけなくなり(2枚ガラスの外側のみ)、その後ドアの取っ手がひび割れてもう面の皮一枚でつながってるような、とても悲惨な状態だったのです。
それで、床が終わったらレンジを買おう、とは言っていたんだけど、オーブンも買うなんて知らなかったし、勝手にオーダーされていたのでどんなレンジが届くのか知らなかったので驚き倍増です。
(なんかオーブンとレンジと一緒に買うとお安くなるお店の罠にはまったようだ)
オーブンの扉を開くと自動的に電気がつくという、それだけのことで大感激です。
なんかもう、うちの台所、うちの台所じゃないみたい。

The Man of the House surprised me with a new microwave and a oven.
I knew he was getting a new microwave but I did not know we were getting a new oven too.
Looks so fancy. Especially after living with a disintegrating microwave for so many years. I mean, the oven even has a griddle and turns on light automatically when I open the door. That's fancy to me.
Yeah, my kitchen does not look like my kitchen anymore.

No comments:

Post a Comment