Pages

May 1, 2016

Pepper Collections

うちのペッパーコレクション。
手前からしし唐、ハラペーニョ、バナナペッパー、ビッグジム。
2年目のしし唐が豊作すぎて食べるの追いつかないです。
とりあえずバター炒めにしてみました。
去年は実のつかなかったハラペーニョが復活したので、ハラペーニョとビッグジムはタコスにいれてみました。
バナナペッパーは別の日に肉詰めにしました。
Our peppers from the garden. From the front, Shishito pepper, jalapeno, banana pepper, and big jim.
The second year shishito is doing so good that we can't keep up with them. I sauteed them with butter this time. Jarapenos and big jims went in the taco meat.
Banana peppers were consumed as stuffed banana peppers.

No comments:

Post a Comment