Pages

November 16, 2014

New Wheels

私の車に新しいタイヤとホイールが付きました。イェイ。
もともと付いていたホイールが、どうも曲がってしまったみたいで、高速道路で120キロぐらい出すとかなり振動がおこる状態で、さすがに限界かな、ということでの決断です。
車の色に合わせて赤い線が入っているのを選んでみました。

Here goes my Christmas present.
One of my wheels on my car was bent and the car vibrated on a highway. It had been like that for a while. On top of that, at the last tire balance/rotation, the guy told us that the tires were "getting there". We will have to drive out-of-state soon and it was decided that it's time to get a new set of wheels and tires.
Pricey upgrade for a cheep econo-box, but the wheels make the car look luxurious. Love it.

No comments:

Post a Comment